Time flies


Det sägs att tiden går fort när man har roligt, sant.
Detta är dock inte hela sanningen. Tiden går nämligen fort när man har tråkigt också. Detta skrämmer mig. När fan ska man hinna andas och njutav av livet? Om tiden går fort när man är trött, har tråkigt och man tittar på klockan 1000 gånger så frågar jag mig själv: Varför vill man påskynda tiden? Många gånger vill man faktiskt det, tex på jobbet. Det är svårt att kräva att man ska känna sig tillfredställd i alla situationer men att lära sig värdera är väl något man lär sig med tiden. Jag pratar som om jag vore i hennes---> ålder, men se så klok jag är bara efter 19 år som levande individ.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0