Kan man kalla "Amanda" för en kategori?

Gick in på min blogg för första gången på ages idag. Tydligen har jag skrivit 404 blogginlägg sedan jag startade bloggen, dvs slutet av 2007. Vad har jag skrivit om egentligen?
Min blogg har verkligen inget budskap alls. Det är ingen modeblogg som kanske, kanske inte bidrar till att någon wannabe klär sid precis som alla andra. Det är ingen politisk blogg som får mig att verka smartare än jag faktiskt är. Jag skriver inte, vad jag ätit, vad jag hade på mig i söndags, måndags, igår, idag, imorgon, eller andra saker som folk skiter fullständigt i och läser enbart för att tänka "Jag bryr mig inte om detta" eller i vissa och värsta fall "Du är en korkad bimbo full av bullshit." Det är ingen reseblogg, har inte direkt råd att åka till extraordinära exotiska ställen som, till skillnad från medelhavs-syndromet, inte går ut på vad vi alla redan kan och känner till, dvs supar- och slappar-resor och att ljuga för att bidra med falska rekommendationer om högt kultiverade nationer från fjärrand land, när så mycket pengar och dyrbar tid spenderas, känns aningen omoraliskt. Jag driver inte heller någon blogg med krav på tekniska färdigheter eller förmåga, skicklighet, kunnighet, talang eller händighet heller för den delen. Jag är dessutom sämst på att infoga bilder, så en bilder-blogg skulle jag ju inte kalla den för.
Om jag under pistolhot tvingades att sätta en prägel på min blogg, vad skulle jag välja? Nonsens? Filosofi? Onödigt vetande? Gamla/nya nyheter? Överflöd av ord utan särskild innebörd eller relevant ärende? I don't know!

Kommentarer
Postat av: Gunilla

SKRIV MERA

2011-05-20 @ 11:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0