Movielane

För er som inte redan vet, så är film min passion och mitt stora livsintresse. Det skulle vara synd att kalla denna blogg för nedlagd, vilket den faktiskt inte är, men jag skulle ändå vilja hänvisa till en ny blogg som jag startat. En filmblogg.

www.movielane.blogg.se

Här skriver jag om filmer jag har sett, vill se, inspirerar, recenserar, uppdaterar och formulerar tankar och funderingar kring ting med motivering.
Följ mig och min blogg fram till den stora dagen då jag beger mig till New York för att studera på en av världens ledande filmskolor New York Film Academy School för att läsa filmmaking och utbilda mig till regissör.

Vi ses på Movie Lane!

/Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0